انریکه و سواحل ؛بارتس؛

New Page 1

Gadafy boys hire Enrique 

 

 

انریکه در 4 ژانویه ، به همراه آننا کورنیکوا در خانه رهبر لیبی ،

 سرهنگ " گادفی " در جزیره ای در ایسلند ، به نام "بارتس " در پارتی که در خانه وی برگذار شد حضور داشتند و انریکه در این پارتی به اجرا برنامه پرداخت.

سپس انریکه با پسران "گادفی" به نامهای " سادیا " و " معتصیم "  دیدار داشت و بعد از آن با دوست دخترش ، آننا کورنیکوا ، در کلوب ساحلی "نیکی "

این دو برادر یعنی "سادیا"31 ساله  و "معتصیم" 28 که دو کارگردان هستند ، فیلمی رو در 5 سپتامبر 2006 در جشنواره "ونیز" قراره کارگردانی کنند که انریکه در آن حضور داره.

 New York Daily Newsبر اساس خبر گذاری "

" انریکه در این فیلم ، در نقش یک مامور شخصی ظاهر میشه!

 تعدادی از سیاستمداران آمریکا ، خیلی خوشحال بودند که انریکه رو از نزدیک می دیدند ، آنها از انریکه در مورد نقشی که می خواد به تازگی ایفا کنه سوالاتی کردند...!

اما انریکه ، روی هم رفته از نقشی که در سینما می خواد ظاهر بشه و از بازتاب اون زیاد تمایلی نداره...!!

یکی از کارمندان داخلی روزنامه ، تلفن زده و گفته " انریکه نمیخواسته نقش مامور مخفی بودنش در جایی پخش بشه"!!

همچنین وی از دستمزدی که برای این کار دریافت ی کنه زیاد راضی نیست.

برادران " گادافی" سودی را که از این پروژه بدست میارند خرج ، بچه ها بی بضاعت نیجریه می کنند.

اما آنها ، در جزیره " بارتس" با ظاهری خوب و در منطقه و زمان خوبی قرار داشتند.

آنان با 30 یا 40 نفر از مردم و تعداد زیادی محافظ اومدند.

به گزارش همون روزنامه نگار مخفی روزنامه " آنها هر روز در سواحل بودند ، سوار بر موتوهای جت اسکی ، ناهار های مرفه همراه با شراب فراوان می نوشیدند."!!!

در سمت دیگر جزیره "بارتس" بنیانگذار مایکرسافت " پائول آلن " همراه دوستانش در کشتی که اندازه اون با یک هشت پا برابری می کرد " 416 فوت" مشغول به گوش کردن آهنگ های راک بودند.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
شیوا 1384/10/16 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.westlife-4ever.blogfa.com

سلام
خیلی سایت خوشگلی داری... اول از همه قالبت منو جذب کرد
خیلی هم خوب پرش کردی... دستت درد نکنه

موفق باشی
بای

سلام...مرسی که خبر کردی.....بای

سلام...من به روز کرده ام...

نیلوفر 1384/10/18 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.manana521.blogfa.com

سلام . خوبی؟ اصلا من دیگه نمیگم خبر بده . خودم هر جا رفتم دیدم گفتی آپ کردی با دو میام! خیلی باحال بود مرسی آقا امین .موفق باشی.بای

ای ی ی ی که الا گفتی یعنی چه؟؟؟
یوهوووووووووووووووووووو پنجممممم
سلام گلک
چطور مطوری نیناز کومباسه اعظم؟؟ خوب هستی ؟ سوتینتو بستی؟
منو یادت میاد؟
آپم هاااااااااااااااااااااا... بدو که منتظرتم ....
بدوووووووووووووووو بیا...
گفته بودم وبت محشر شده/؟
(
شاد و پیروز و سربلند با محصولات گلرنگ
دلم واست یه ذره شده بود...

خیال کردم بری * میری از یادم - تو رفتی و نرفت چیزی از یادم- تو رفتی تازه عاشقتر شدم من... از اونیم که بود بدتر شدم من-صبح تا شب این شده کارم- که واسه چشات بیدارم- تو خدای عاشقای- تو همه کس و کارم

الناز 1384/10/18 ساعت 09:41 ب.ظ

ناز بود سایت شما

شبنم 1384/10/20 ساعت 12:40 ب.ظ http://ashleelove.tk

سلام..وبلاگ کامل و باحالی داری..پیش منم بیا..من لینکتو میذارم

کامیار 1384/10/23 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

سلام امین جان
حالت که خوب انشا...
من آپم

سلام...چطوری امین جان؟....من آپ کردم...بیای خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد