ویدئو دانلود ، معذرت خواهی!

با سلام به همه هواداران محبوب انریکه !

 

با عرض معذرت از همه هواداران ، به خاطر اینکه سایت رو دیر آپ می کنم .

اولین دلیلش نبودن وقت لازم برای من هست ، چون همونطور که می دونید الان فصل امتحانات هست

و من هم اواخر ترم دانشگاهم هست ، برای همین متاسفانه نمی تونم به موقع به روز کنم.

دومین دلیل هم نبودن خبر های خاصی از انریکه هست ، البته می دونم که شما هوا داران به سایت های

دیگه سر میزنید و خبر ها رو دریافت می کنید !

برای همین من اولا چون خودم ویدئوی جدید انریکه رو که در شبکه ABC اجرا کرده دانلود نکردم ،

و دوم اینکه یکی از دوستان هم لطف کردند و لینک رو برای شما گذاشتن که من از همین جا از ایشون

تشکر میکنم.

برای دریافت ویدئو به قسمت نظرات پست قبلی رجوع کنید.!

 

اما چون نمی خواستم دست خالی بیام و اظهار معذرت کنم ، برای همین یه ویدئو کلیپ خیلی با مزه

براتون گذاشتم که مربوط میشه به کلوپی که انریکه و آننا و تینا در پارسال رفتن.

و این تصویر بردار خوش ذوق هم این ویدئو رو برای شما تهیه کرده!

امیدوارم لذت ببرید.

عکسهای مربوط به این کلوپ رو هم در اینجا می تونید ببینید.

 


DOWNLOAD

حجم : 4.91 MB

مدت : 00:00:38


 

آلبوم انریکه هم تموم شده ، و به زودی وارد بازار میشه.

یه خبر خوب هم به شما بینندگان این سایت بدم ، که ان شاا.. تا اواخر مرداد

ساختار سایت تغییراتی میکنه ، که من الان نمیگم دارای چه امکاناتی میشه ، چون فکر کنم

اگر قافلگیر بشید بیشتر جالب بشه. من از 1 ماه پیش دارم روی این طرح کار میکنم

چون باید یه سرور جدید بگیرم ، برای همین مدتی طول می کشه.!

به امید دیدار...

 

نظرات 18 + ارسال نظر
اتوسا 1385/03/11 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام خوبی یه خواهشی ازتون داشتم من در قسمت مولتی مدیا در قسمت ویدیو خواستم اجراهای انریکه را دانلود کنم اما موفق نشدم مثل اینکه لینکتون ایراد پیدا کرده و Error میداد اگر میشه درستش کنید با تشکر از شما و وبلاگ بینظیرتون با تشکر اتوسا

اتوسا 1385/03/11 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام خوبی من خواستم در قسمت مولتی مدیا در قسمت ویدیو اجراهای زنده انریکو رو دانلود کنم اما مثل اینکه لینکتون مشکل داره وError میده اگر میشه انرا درست کنید خیلی ممنون از شما و وبلاگ بینظیرتون با تشکر اتوسا

سلام...خوبی؟...مرسی که خبرم کردی...امیدوارم موفق باشی

saman 1385/03/11 ساعت 09:39 ب.ظ

salam...agha che tori...migam agha chera conserto nemizari barye download...bazam motshakeram be khatere inke havaye ma tarafdara ro dariii

محمد 1385/03/12 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام عزیزدل
الهی همیشه خبرهای خوش از انی جون بشنوی
منتظر تغییراتت تو سایت هستم
ارادتمند همیشگی
م ح م د

اتوسا 1385/03/12 ساعت 08:32 ب.ظ



سلام خوبی یه خواهشی ازتون داشتم من در قسمت مولتی مدیا در قسمت ویدیو خواستم اجراهای انریکه را دانلود کنم اما موفق نشدم مثل اینکه لینکتون ایراد پیدا کرده و Error میداد اگر میشه درستش کنید با تشکر از شما و وبلاگ بینظیرتون با تشکر اتوسا

سلام...منم به روز کردم...خوشحال می شم بیای

Rashid 1385/03/18 ساعت 02:45 ب.ظ http://dvdbaz.com

ارسال سی دی و دی وی دی شو به تمام نقاط ایران
ID : westlife_mylife4ever

Enriquelover 1385/03/22 ساعت 01:59 ب.ظ http://enriquelover.persianblog.com

سلام خیلی سایت قشنگی داری من وبلاگمو راه انداختم ممنون میشم یه سری به ما بزنین.....
http://www.enriquelover.persianblog.com

Rushid 1385/04/19 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.dvdbaz.com

ersale cd va dvd show be tamame noghate IRAN

مهدی 1385/04/28 ساعت 02:22 ق.ظ

فقط می خواستم بگم که قا فلگیر غلط هست و غافلگیر درست

سلام...امین جان من آپ کردم...خئشحال می شمبیای

سلام....من آپم ... طرف ما هم بیا

هادی 1385/05/08 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام...
منو نمیشناسی . فکر میکنم اولین باره نظر میدم تو وبت .
من عاشق که چه عرض کنم دیوونه ی انریکه هستم.
دلم میخواد بیشتر آهنگاشو بزاری بزار بیان و گوش بدن به آهنگای قشنگش .

حسین 1385/05/17 ساعت 02:33 ق.ظ

با سلام خدمت دوست گرامی ...
من لینک این اهنگ جدید انریکو رو می خواستم اگه میشه با تیتر درشت تو سایت بزن ممنون میشم....قربانت

سلام، امیدوارم خوب باشین ، چشمانم باز اشک های سرد و نقره ایش را تقدیم تو می کند ... انتظار قدم های گرمت را می کشم ، در پناه آسمان...bye bye honey

یش ما بیا...

ستام من برای اولین بار که تو وبلاگ شما نظر میدم
من عاشق و دیوونه ی انریکه ام عزیزم لطفا آهنگای جدیدشو واسم بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد