Download video & Full album

با سلام به همه هواداران محبوب ان

با سلام به همه هواداران محبوب انریکه !

همون طور که می بینید آلبوم انریکه هنوز وارد بازار نشده ، چند روز دیگه تولد انریکه هست !

احتمال اینکه آلبومش رو اون موقع رلیز کنه هم هست .

منم دیدم که هنوز آلبوم انریکه نیومده و هواداران منتظرند ، برای همین تصمیم گرفتم سایت رو به روز کنم

تا از یکنواختی در بیاد!

 

اول از همه اینکه ، یه خبر خوب برای اونایی که خواهان دانلود آلبوم های قبلی انریکه هستند....

در سایت انریکه پرشیان از این به بعد می تونید آلبوم های انریکه را دانلود کنید!

به خاطر تقاضاهایی که شده بود .. تصمیم گرفتم تا آلبوم های قبلی انریکه رو برای دانلود بزارم.

برای دسترسی به این قسمت می تونید در بخش Multimedia و در قسمت Album ، کلیه آلبوم های انریکه رو با کیفیت خیلی خوب دانلود کنید!

 

آپلود بعدی ،

همان طور که میبینید دو مصاحبه از انریکه گذاشتم که کیفیتشون خوبه .

 

اولی مصاحبه هواداران انریکه هست که در مورد کلیپ Addicted می باشد ، در تاریخ 1 نوامبر 2003 هست.


DOWNLOAD


 

دومی هم مصاحبه با شبکه هست که در مورد کلیپ Not in love  می باشد ، در تاریخ مارس 2004 هست.


DOWNLOAD


 

 

در روز تولد انریکه هم در صورت امکان  براتون یه کنسرت با کیفیت خیلی خوب از انریکه میزارم.!

در پایان هم از همه دوستان خوبم به خاطر نظراتشون تشکر می کنم.

نظرات 14 + ارسال نظر
مرورگر.کام 1385/02/08 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

saman 1385/02/08 ساعت 02:27 ب.ظ

salam...khobi...baba to in hame chiz baraye download dashti baramon nemizashti...rasti oon conserte ham ke migi kodom konserte enrique hast...akhe man chand ta conserte enrique ro daram..hala baraye download bezar.. merci azat ke nesbat be ma tarafdaraye enrique lotf dari

خواهش می کنم سامان جان!
شما لطف داری.
در ضمن .. نمیتونم کنسرت رو اسمش رو بگم...؛چشمک؛
انشالله میزارم خودتون میبینید.

ویدا 1385/02/08 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.shekaste-sokot.blogfa.com

وای محشره امین جان حرف نداره
خیلی عالیه
عالی بودم همشون
ترانه هم باحاله
راستی تولدشو به تو هم تبریک میگم
موفق باشی منتظر مطالب بعدیت هستم
راستی قالبتم حرف نداره

مرسی ویدا جان ...
تو همیشه لطف داشتی

سلام...واقعا عالی شده....بهت تبریک میگم...مرسی که خبرم کردی....موفق باشی....

خواهش می کنم !

نیلوفر 1385/02/08 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.manana521.blogfa.com

سلام آقا امین .
ایوووووووووول محشر شده اینجا . ترکیب رنگ عالی و جذابی داره . الان که کامنت میذارم اون اولی رو دانلود کردم خوشکل بود اونم دارم دانلود میکنم . راستی تولد انریکه هم مبارک . ۱۸ اردیبهشته دیگه مگه نه ؟؟:ی فکر خوبی هم هست که کنسرتاشو بذاری واسه دانلور . حتما این کارو بکن . قربونت . بای

متشکرم از نظر شما در مورد وبم..
بله تولد انریکه ۱۸ اردیبهشت هست‌ ! دی:

Love to see you smile 1385/02/08 ساعت 07:31 ب.ظ

مرسی واقعا عالیه ........ بهامید این که Enrique با البوم جدیدش دوباره دنیا رو تکان بده..... راستی من یه جا خوندمMTV قراره3th may ویدئوی جدید Enrique رو نمایش بده که البته نمیدونم درسته یا نه؟؟؟؟

ممنون از لطف شما..
نمیدونم.. ولی در خبرهایی مه خوندم در این مورد چیزی ننوشته بود!!

نینا 1385/02/09 ساعت 02:03 ب.ظ http://nina3.blogfa.com

سلام
درسته منه بدبخت امسال وقت ندارم اپ کنم ولی این رسمش نیست که دیگه یادی از ما نکنی.
بازم عالی بود مثل همیشه.

سلام ...
من به وبلاگ شما سر میزدم..
همونطور که دید کامنت هم میزاشتم..
اما خب شما نبودید..
این طور نیست که من شما رو فراموش کردم

nina 1385/02/09 ساعت 02:12 ب.ظ http://nina3.blogfa.com

راستی من حالا کانال mtv5و mtvf

رو دارم اما mtv نه شما چی؟

saman 1385/02/09 ساعت 03:54 ب.ظ

nina jan shoma bayad verjhen jadid bedi be resiveret ta mtv biad chanale vh1 mesle mtv onam negah kon

مژگان 1385/02/09 ساعت 04:09 ب.ظ

عالی بود.

خواهش !!

saman 1385/02/09 ساعت 11:00 ب.ظ

salam...migam chera albume 98 enrique taranehash ghatie...maslan shomarye 1 ke download mikoni esme taranehe ye chize digast vali bailamos shomarehaye dige ham hamin tore...man albume 95 enrique daram age mikhay barat befrestam

نمیدونم..
شما مطمئنید !!
من همه رو امتحان کردم !

م س ا ف ر 1385/02/10 ساعت 12:40 ق.ظ

بابا
من دارم صبح تا شب توی این اینترنت لعنتی جون می کنم
و کارهای فرهنگی!!! می کنم...
اونوقت می نویسی رلیز؟؟؟؟
پیلیز رایت پرشن مستر لاور
اکی؟
پس انریکه هم تولدشه
چی براش می خری؟
کیفت کوکه دیگه

یه جورایی...
باید باشه؟

nina 1385/02/10 ساعت 11:22 ب.ظ http://nina3.blogfa.com

سلام
من و اچ ۱ رو دارم .اما م تی وی رو نه.
راستی چرا انگلیش نمیشه؟

enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique

ابتدا از طرف بچه های شهرک حمیدیه..از طرف بچه های
هواداران انریکه در شمال کشور از طرف انریکه جی فن کلاب ..انریکه گراپ..و بروبوکس دوستان وآشنایان ...از امین دوست عزیز تشکر میکنم...خیلی زحمت میکشه..و خسته نباشید میگم.

enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique enrique

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد