For Fan'S

سلام

سلام..

اینبار .. چون خبر تازه ای از انریکه نیست ..  تصمیم گرفتم چند عکس از انریکه براتون بزارم..

البته اول.. در پاسخ به یکی از هواداران ، در مورد اینکه کلیپ ها تصویری از آلبوم های انریکه چند تا هست

به عرضشون می رسونم که من خودم چون همه کلیپ ها رو ندارم .. برای همین فقط اونهایی که دارم رو می نویسم..

و فکر هم نمی کنم ... بیشتر از این موجود باشه.. مگر اینکه رمیکس شده باشند.

Not In Love ( Feat.Kelis

Addicted

Bailamos ( Fernando G Latin Remix

Bailamos ( Ver.2

Bailamos ( Wild Wild West

Could I Have This Kiss Forever ( Feat.Withney Houston

Don't Turn Off The Lights

To Love A Woman ( Feat.Lionel Richie

You're My No.1 ( Feat Valen HSU

Enamorado Por Primera Vez

Escape

Esperanza

Hero

Hero ( Metro Mix

Enamorado Por Primera Vez

Love To See You Cry

Maybe

Mentiroso

Nunca Te Olvidare

Only You

Quizas

Si Tu Te Vas

The Rhythm Divine

Para Que La Vida

 

============================================================

 

اینم چند عکس خانوادگی از انریکه...

 

 

 

============================================================

 

چند عکس قدیمی از انریکه...

 

 

============================================================

 

و البته یه عکس از انریکه . آننا که در سواحل باتیس بودند.. که این عکس رو چون خودم در هیچ کدوم از سایت ها ندیدم.

گفتم اینجا بزارم ...

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
ایول بابا
چه می کنه این امین
این قسمت هواداران هنوز کامل نشد؟

الناز 1384/11/06 ساعت 11:32 ب.ظ http://enrique jiiiiiiiiigar

سلام بابا دستت درست کارت خیلی درست ببخشید اهنگ باور کن انریکه تصویری ممنون بای

خواهش می کنم..
ببخشید اهنگ باور کن انریکه تصویری !!!
منظورتون رو متوجه نشدم..؟؟!

نیلوفر 1384/11/07 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.manana521.blogfa.com

سلام خوبی؟ مرسی که خبر کردی!
عکسای خانوادگیش قشنگ بود در کل مرسی
دستت درد نکنه
بای

مهدی 1384/11/07 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام به شما
اول از همه باید بگم که آهنگه باور کن از انریکه به هیچ وجه نیست این آهنگو یه پیر لبنانی در سال ۱۹۹۹
خونده و انریکه هیچ وقت همچین آهنگی رو نخونده
رایستی من آهنگه باور کنو تصویریشو دارم
Para Que La Vida
Nunca Te Olvidare
Enamorado Por Primera Vez
Esperanza
من تصویریه اینا رو ندارم اگه میشه لطفا اینا رو لودشون کن
من ۵ تا از آهنگهای ۲۰۰۶ انریکه رو دارم
خواستی بگو
۰۹۱۷۳۰۵۸۰۴۳

پاسخ شما رو به ایمیلتون می فرستم..

سامان 1384/11/07 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام
اگه میشه تو آپ بدی تون از کسایی که تو البوم جدید انریکه باهاش همکاری می خوان بکنند اسمشون بگید... مخصوصا این دختره که می خواد باهاش همکاری کنه یه خورده در موردش بیشتر بگید..مرسی

من فقط اسم همین دختر رو دیدم..
باشه چشم... اگر دیدم .. حتما می نویسم.

راشید 1384/11/08 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.gocnet.tk

ویدیوهای انریکه بیشتر از ایناس که گذاشتی

دوست عزیز...
ممنون از تذکرتون..ُ منم نگفتم که همین ها فقط هست؟؟!!

امید 1384/11/12 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام ببینم میشه توی اپ بعدیتون بنویسین انریکه الان ساکن کجاست ؟یعنی الان کجا زندگی میکنه؟؟؟

نیلوفر 1384/11/13 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.manana521.blogfa.com

سلام. خوبی ؟سلامتی؟ وبلاگم آپدیت شده نمیای ببینی؟؟؟!!!(من مثل همیشه منتظرتم!)

الناز 1384/11/13 ساعت 09:34 ب.ظ http://enrique jiiiiiiiiigar

سلام ببخشید من اشتباه کردم میشه درباره داداش انریکه جونم بنویسید ممنون بای.

علی 1384/11/13 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام میخواستم بگم من بعضی از این ویدیو ها رو ندارم
اگه می تونی ( تو تهران زندگی میکنی) به دستم برسون .
فقط انریکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد