New's & Update

با سلامی دوباره

 با سلامی دوباره...

 همانطور که میبینید ، سایت رسمی فارسی انریکه ، بعد از چند ماه به راه افتاد.

 بخشهای سایت تغییرات جزیی کرده ، که باعث شده صفحات زودتر آپلود شده

 و از نظر ظاهری زیباتر به نظر برسند.

 امیدوارم از این ورژن سایت خوشتون بیاد و مورد استقبال بیشتری قرار بگیره.

 خبر خاصی از انریکه در این مدت نیست ... فقط اینکه آلبوم انریکه در راهه ..

 و به زودی خبرهای جدیدی رو می خونید.

 اما برای آپ ایندفعه یه کلیپ از یکی از هواداران انریکه میزارم ، اگر بخوام توضیحی بدم ..

 این که : درباره یه پسری هست که شدیدا عشق انریکه داره ، و مادرش نیز از دستش راضی نیست!

 اما یه اتفاقی میفته که شما در این کلیپ تقریبا 5 دقیقه ای میتونید ببینید.

 به نظر من ارزش دانلود داره .. پس از دستش ندید.

 

Directed by Clive Felice

Written by Clive Felice
Edited by Mark Paiva
Length: 4:24

 

Becoming Enrique High Quality
Becoming Enrique Low Quality

You need Windows Media Player 9 to view this film.

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام...داداش مبارک منم اتفاقا می خواستم دومین کنم ... ولی دانشگاه اجازه ندهد...امیدوارم موفق باشی...همین راه رو ادامه تنها نیستی...

سلاممممممممم
خوبی؟ خوشی؟ بابا ایول . دمت داغ. بالاخره سایت انریکه هم راه انداختی! ما هم که مردیمو این آلبوم انریکه نیومد!!! خلاصه که دمت داغ به افتخارت هوراااااااااااااا! موفق باشی و استوار . بای

ایمان 1384/12/12 ساعت 07:27 ب.ظ http://under constructions!

هی رفیق سلام...آخر به آرزوت رسیدیا...رفیق ما رو فراموش نکن...دومین رو تبریک میگم...منم منتظر همین روز بودم...سرم شلوقه یه چند تا کار تجزیه تحلیل سایت رو دارم اما سر میزنم..تویی که اف نمی زاری برامون...هی رفیق به امید دیدن انریکه در مادرید.میامی.کالیفرنیا...یا علی

mehdi 1384/12/13 ساعت 12:15 ق.ظ http://WwW.RickyMartin.PersianBlog.com

باید بگم واقعا کار جالبی کردی..یه سایت فارسی..خب حتما ارزشش رو داره..منم اگه می تونستم برا ریکی مارتین می زدم...باید ویدئوی جالبی باشه!

hussein 1384/12/13 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.felannadaram.com

سلام آقا واقعا خسته نباشید من که واقعا لذت بردم همیشه میگفتم چه خوب میشد یه سایت انریکوی با هال نیست ولی میبینم که گل کاشتین

ممنون از لطف شما.. ولی شما این آدرستون که خط نمیده !!

farnaz 1384/12/14 ساعت 10:20 ب.ظ

farnaz 1384/12/14 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام...بابا ایول گل کاشتی ...کارت خیلی درست ...عابروی هرچی طرفدار انریکه ست خریدی ... همیشه موفق باشی ممممممممممممممممممممممممممممممممماچ

سامان 1384/12/14 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام...با با دمت گرم آپ جالبی بود..این پسره که ترفداره انریکست باید بگم که من ۱۰۰۰ برابر بیشتر از اون ترفداره انریکه عزیزم هستم... باید یه کلیپ از خودم درست کنم تا بفهمید من چه توری ترفدارشم...مثلا من تیپم ...مدل موهام..حرکاتم... و ... ..همراه انریکه به روز میرم جلو... راستی من یه دوست دارم شبیه انریکست..مثل سیبی که از وسط ۲ نصفش کرده باشی...اگه شد عکسشو میدم به اقا امیر تا بذاره دخل صفحه..

کامیار 1384/12/14 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

سلام. واقعا وبلاگت مثل خود ترانه های انریکو عالی بود.موفق و پیروز باشی وبلاگ باحالی داری. قالبش هم خیلی با کلاس .

سلام . خوبی؟ خوشی؟ اون کلیپ رو دانلود کردم . قشنگ بود . پسره چه جو گیر بود . واسه خودش خال هم گذاشت تا شبیه انریکه بشه!!! در کل مرسی . موفق باشی . بای

امیر 1384/12/15 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام سایتت خیلی جالبه دمت گرم فقط میشه بگی چرا هر کاری میکنم توی قسمت ویدئو نمیره؟؟؟؟؟؟

از شما و از همه دوستان معذرت می خوام..
لینک ویدیو مشکل داشت ُ‌اما حالا درست شده می تونید دانلود کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد