عکس

 با معذرت از دوستان و هواداران به خاطر اینکه دیر به روز کردم.

 چون سرور عکسها مشکل پیدا کرده بود.

 یه خبر خوب اینکه ، آلبوم انریکه کارهاش به پایان رسیده و بزودی وارد بازار میشه !

 اینجا هم چند عکس از انریکه ، آننا و مجله گذاشتم.

 

 

Enrique Single

 

 

 


 

Enrique & Anna

 


 

 

Enrique & Magzine

 

نظرات 6 + ارسال نظر
saman 1385/02/23 ساعت 09:25 ب.ظ

salam...migam mage nagofti ke rooze tavalode enrique yeki az koncertasho mizari baraye download???pas chi shod...be jash aks gozashti

سلام...آقا شرمنده من خیلی سرم شلوغ بود...به من هم سر بزن به روز کردم...منتظرتم

ایمان 1385/02/26 ساعت 08:07 ب.ظ http://under constructions!

سلام...من که به بایگانی عکسات نگاه نکردم..لطفا ع کس ها رئ بایگانی کن...ممنون..عکی ها باهال بود

RUSHID 1385/02/30 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.westlife.ir

ارسال سی دی و دی وی دی از هر خواننده که بخواهید به تمام نقاط ایران.

اتوسا 1385/03/10 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام خوبی یه خواهشی ازتون داشتم من در قسمت مولتی مدیا در قسمت ویدیو خواستم اجراهای انریکه را دانلود کنم اما موفق نشدم مثل اینکه لینکتون ایراد پیدا کرده و Error میداد اگر میشه درستش کنید با تشکر از شما و وبلاگ بینظیرتون با تشکر اتوسا

اتوسا 1385/03/10 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام خوبی من خواستم در قسمت مولتی مدیا در قسمت ویدیو اجراهای زنده انریکو رو دانلود کنم اما مثل اینکه لینکتون مشکل داره وError میده اگر میشه انرا درست کنید خیلی ممنون از شما و وبلاگ بینظیرتون با تشکر اتوسا

با سلام به شما ..
متاسفانه شما درست گفتید! چون لینکهای اجراهای زنده Remove شده.
امیدوارم از دانلود لینکهای دیگر لذت ببرید.
ممنون از حضور شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد