انریکه پرشیان

 

سلام..

در ابتدا از کاوه عزیز که برای من یک هاستینگ پیدا کرد کمال تشکر را دارم. و بعد هم از پردیس و فریده به خاطر ترجمه متون این هفته تشکر می کنم.

 

اینبار با چند آپلود و بخش های جدید اومدم...

از جمله اینکه یه خبر جدید از انریکه که می خواد یک کنسرت خیرخواهانه برگزار کنه ..."ادامه مطلب"

و بعد 3 بخش به قسمت عکس ها اضافه شد از جمله ، انریکه و آننا ، انریکه و حیوانات ، انریکه "هفت" که عکس هایی رو در این بخش ها میتونید ببینید .بیش از 70 عکس.

یه خبری رو توی یکی از سایت ها خوندم که نوشته بود آلبوم امسال انریکه با نام Sad eyes  که من خیلی تعجب کردم..!!

البته فکر نمی کنم این خبر تصدیق داشته باشه برای همین فقط همین جا بهش اشاره کردم..

نظرتون رو راجع به آپلود این هفته بهم بگید ..

به امید دیدار..

 

نظرات 7 + ارسال نظر
من 1384/08/18 ساعت 11:10 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

پردیس هم کمال تشکر رو داره!!!
خودش می دونه چرا!

تایید شد..!!
خودش ندونه پس کی میدونه؟!!

kamiyar 1384/08/18 ساعت 10:28 ب.ظ

kamiyar 1384/08/18 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

salam man webeto didam azizam khili khobe bode man az shoma mikham web mano dare webet ja badin mamnon misham

حمید 1384/08/18 ساعت 11:01 ب.ظ http://enriquefans.blogfa.com

با سلام به امین
من هم از طرفداران انریکه هستم و همش دنبال اخبار وی هستم.
این وبی که دادم برای یکی از دوستان هست که جالب کار کرده می تو نید دیدن کنید .
من واقعا از سایت شما خوشم امد و شما را درک می کنم که چقدر زحمت کشیدین و باتشکر از شما که در خدمت هواداران انریکه هستید .

سلام...توی این کنسرت مدونا و دایدو هم هستن...می دونستی؟......

سا ما ن 1384/08/21 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام ... خسته نباشی امین جان
وبلاگت خیلی عالیه!!
اگه بتونی اخباره وبلاگتو به روز کنی حرف نداره
راستی من از طرفداران پرو پا قرص انریکه هستم!!

حسین 1384/08/26 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام
آقا واقغآ خسته نباشی میگم بهت چون خیلی سایتش به روز و خوبیه....
من یکی از طرفدارهای انریکم(از سال ۱۹۹۶ تا حالا)
اگه میشه دانلودیهاشو بیشتر کن
قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد