انریکه و آننا در فلوریدا

 

 عکسهایی که مشاهده می کنید مربوط به حضور انریکه و آننا در بازی پلی آف دو تیم Miami Heat و New Jersely Nets در تاریخ
 8 می " روز تولد انریکه" در فلوریدا می باشد.
 که تیم میامی در این بازی 100 به 88 مقلوب میهمان خود شد.!
 و چهره های انریکه و آننا این موضوع رو نشون میده.!

 

 


 

 در این قسمت هم عکس هایی از آننا که برای تبلیغات از اون استفاده شده میزارم.

 

 

 

 

 در این جا هم از دوستان معذرت می خوام ، چون گفته بودم که کنسرتی از انریکه میزارم.

 البته این کارو می کنم.. اما به زودی...

نظرات 13 + ارسال نظر
saman 1385/02/24 ساعت 01:25 ب.ظ

salam..agha karet khili doroste...khili aghaee..age mishe ta ghabl az inke enrique albumesho biroon bede koncerto bezari..akhe man fekr mikonam enrique mesle albume ghablish ke avayle tabeston biroon dad emsal ham hamin karo bokone

بابا ایول
دمش گرم
انریکه رو نمیگم
اننا رو هم نمیگم
مرسی شکیل اونیل خودم
فقط میامی هیت
الان تو مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق ان بی ای میامی
هیت جون من دوبریک از نیوجرسی جلوست.
حالا انریکه مجبور بود تو اون یک بازی ای که میامی باخت بره
ورزشگاه.
ولی دمت گرم.
می بینم که آقای تیکه انداز بدقول هم شده .
بعدا کنسرت رو بذار

ویدا 1385/02/24 ساعت 03:22 ب.ظ http://shekaste-sokot.blogfa.com/

سلام
مرسی خبر دادی امین جان
من که منتظر کنسرت انریکه هستم
قربانت
موفق باشی

Salam baba koji dalemon brate tange shode bivfa hatman khili ro webloget kar mikoni movafghe bashi be man hame ye sari bezan khoshhae misham

RUSHID 1385/02/30 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.westlife.ir

ارسال سی دی و دی وی دی از هر خواننده ی خارجی که بخواهید به تمام نقاط ایران.

love to see you smile 1385/03/01 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام مطمئن هستم که همه خوب هستید !!! دیروز
(May۲۱) وشبکه یABC یک ویدئوی جدید از Enrique نشون داد که در اون Enrique یک اهنگ از البوم جدیدش رو میخونه و به اسمه ...Sombody's me که فوق العاده زیباست...
این هم متن شعر ...
You, - you remember me
Like I remember you.
To spend your life
To go back in the day to be free

Somebody wants you
Somebody needs you
somebody dreams about you every single day
Somebody can’t breathe
Without you its loney
Some day you’ll see
Somebody hopes that some day you will see

That somebody’s me
That somebody’s me

Now, how can we go on
It was so good now it’s gone
That’s a lot.......
You were always right here,(when I want)

Somebody wants you
Somebody needs you
Somebody dreams about you every single day
Somebody can't breathe
Without you its lonely
Somebody hopes that some day you will see
That somebody’s me
That somebody’s me

.................................
If Iam not in your dream
and if I am not in your life
......................................

Somebody can’t breathe
Without you it’s lonely
Somebody hopes that some day you will see
That somebody’s me
That somebody’s me
That somebody’s me

Wooohoooooooooooooooo
از این جا هم می تونید دانلودش کنید...
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=4E8E10867B1D38E3

خیلی خیلی قشنگه از دستش ندید
Enrique مثل همیشه فوق العاده است....

سلام
ممنون از شما
ولی من کلیپش رو برای دانلود می زارم

saman 1385/03/02 ساعت 10:23 ب.ظ

salam...agha migam mage shabake abc male usa nist...pas shoma che tor in chanal ro darid...mage ferekans dare....age dare lotf konid bgid ta manam yaddashtesh konam

saman 1385/03/03 ساعت 01:26 ب.ظ

agha man delam khosh shod goftam taraneye truestar men hast..esmesh fekr konam no title hast..omidvaram ke in taraneh ham to albume jadidesh bashe

saman 1385/03/04 ساعت 09:32 ب.ظ

salam..agha man music video ro download kardam khili bahal bod..migam in music video nabod,,faghat dar moredeh enrique sohbat mikardan vali taranash khili bahal bod .damesh garm enrique

love to see you smile 1385/03/07 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام میخواستم بگم قصد بدی نداشتم فقط میخواستم اون را با دیگران قسمت کنم و لی اگر این باعث ناراحتی شما شد دیگه این کارو نمی کنم...

سلام دوست من...
نه من نگفتم که از دست شما ناراحت شدم ؟!!
تازه خیلی هم خوشحال شدم که شما این کارو کردید.
چون من خودم متاسفانه هنوز این کلیپ رو دانلود نکردم.
ممنون از حضور سبز شما.

atoosa 1385/03/26 ساعت 09:11 ق.ظ

salam khobi yahoom kharabshode dar avvalin forsatbehet PM midam

atoosa 1385/04/04 ساعت 08:31 ق.ظ

salam amin khobi behet chand bar pm dadam amma javabesho nadadi hatman behem pm bede byyyyy

الهام 1385/05/08 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام ممنون از همه چیز من نتو نستم ویدئو جدید انی رو ببینم ترو خدا زودتر بزارین من می میرم اگه نبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد