New's & Update

با سلامی دوباره

 با سلامی دوباره...

این بار براتون چند عکس از انریکه در مراسمی که با چندی معلولان دیدار داشته میزارم

این مهمانی خصوصی در 10 نوامبر 2005 در آناهیم ، ایالت کالیفرنیا بر گذار شده.

که یک هدیه از طرف انریکه شناخته شده.

 

 

 

 

در 2 مارس 2006 ، آننا در یک شوی فاشین شرکت کرد ، که اون رو با یک شماره سیاه شناختند.

عکس زیر مربوط به شو می باشد.

 

با تشکر از همه دوستان عزیزی که تا الان منو تنها نذاشتن و مرتب به وبم سر میزنند.

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام....چطوری امین جان...کارت عالیه...اگه بشه دارم دومین می زنم....مرسی که خبرم کردی فعلا بای....

فریده 1384/12/18 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام..خیلی وقته منتظره آلبوم جدیده انریکه هستیم اگه یه کم دیگه لفتش بده هواداراشو کم کم از دست میده و اونا به خواننده های دیگه گرایش پیدا میکنن تو نمیدونی حد اکثر تا کی آخرین آلبومشو میده؟
راستی من اولین باره از سایت باز دید میکنم خیلی تمیز از کار در اومده...موفق باشی

mehdi 1384/12/19 ساعت 12:17 ق.ظ http://WwW.RickyMartin.PersianBlog.com

هیچ کس هم دلش به حالت نمیسوزه..با این حرفت شدیدا موافقم..هیچ کس دلش برای آدم نمی سوزه جز خودش!!!

[ بدون نام ] 1384/12/19 ساعت 12:18 ق.ظ

اینم باید بگم که سایتت هم طراحی جالب ..هم نام جالب و هم ترکیب جالبی داره..ضمنا سرعترین هاست عکس اینه..امتحانش کنی می فهمی! uploadnext.com برای عکسا می گم..عکسا هم که گذاشتی واقعا دیدینی بود خصوصا چون من علاوه بر ریکی مارتین از انریکو هم خوشم میاد یا همون انرکه

نیلوفر ...:: fan of enrique ::... 1384/12/19 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام.خوبی؟ مرسی از عکسا . خوشکل بود همشون . ولی لباس آنا خیلی بد بود ! اه اه . مثل مال روستاییاس:ی نه دیگه اونقدم بد نیس. ! خیلی خوب بود . پس انریکه چقد مهربونه. ! دستش طلا. مرسی خبر کردی . بای

سلام
می بینم که داداش انی هنوز هم فعاله.
البته ناراحت نباش.
من باهاش صمیمی هستم بهش میگم انی.
راستی
قسمت هواداران راه نیفتاد

امید 1384/12/22 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام حتما خوبی دیگه!!!!عکساتم خیلی قشنگ بودن راستی یه سوال ؟؟؟این که نوشتی انریکه موقع موج سواری خورده به درخت و ۶ روز توی کما بوده دقیقا مربوط به چند وقته پیشه؟؟؟؟؟؟؟

enriquefans 1384/12/26 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

سلام.. خوبید؟؟!
شرمنده از اینکه دیر اومدم..عکساتون خیلی جالب بود .. ممنون .نداشتم!

منتظرتون هستم..
موفق باشید

سلام...امین جان آی دی عوض کردی؟.....به من آف بده کارت دارم...مرسی

ایمان 1384/12/27 ساعت 11:01 ق.ظ http://Under constructions!

im not in love... its just faze that im going through..im always looking for something new ...but dont go running away.........Your Sinserely-imi enrique

ایمان 1384/12/27 ساعت 11:07 ق.ظ http://Under constructions!

Thank you for uploaded this picture..i love enrique cause he is truth man that love another person ..he meet at 10.2005.nov
he should be lovely man and singer,shouldnt he
؟

شادی 1385/01/18 ساعت 02:37 ب.ظ http://8kamran8hooman8.blogfa.com

سلام. سال نوت مبارک.
وبت خیلی قشنگی داری. اگه دوست داری به وب من هم سر بزن.

شادی 1385/01/20 ساعت 08:39 ب.ظ http://8kamran8hooman8.blogfa.com

سلام. پست جدید گذاشتم. بیای ببینی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد