فوت پدر بزرگ انریکه

خبر   New's

 

به تقلید از انریکه که در ماههای گذشته به هند سفری داشته و در اونجا کنسرتی برگذار کرده..

و در همین راستا .. برایان آدامس " Bryan Adams " در 18 دسامبر به هند می رود تا در آنجا به مناسبت

پنجاهمین سالگرد آقای مایلر ! برنامه ای اجرا کند.. البته در این سایت به جزییات هم اشاره کرده بود

و لی به دلیل نداشتن ربطی به انریکه بقیه آن را نمینویسم.


 

و البته یه خبر قدیمی...

 

اگر یادتون باشه .. انریکه به همراه تعداد کثیری از هنرمندان در فیلمی به نام " ستایشی برای قهرمان " در

 سال 2001 بازی کرده بودند این فیلم سرگرمی ، هنری بیشتر از 200 میلیون دلار خرج برداشته بود.این

فیلم 2 ساعته برای نمایش در ویدیو های خانگی می باشد. برای همین محلی برای دانلود اون در اینترنت وجود نداره.

البته من تونستم کسانی که انریکه رو در فیلم همراهی می کنند اسامیشون رو پیدا کنم و براتون اینجا مینویسم..

 

Muhammad Ali , Mariah Carey ,Jim Carrey ,George Clooney ,Robert De Niro ,

Celine Dion ,Dennis Franz , Kelsey Grammer ,Billy Joel ,Jane Kaczmarek ,

Sarah Jessica Parker ,Tom Petty , Julia Roberts , Chris Rock ,Will Smith ,

 Jimmy Smits ,Take 6 ,U2 ,Eddie Vedder ,Sela Ward ,Bon Jovi ,Tom Cruise ,

 Tom Hanks ,Reba McEntire

,Willie Nelson , Paul Simon , Bruce Springsteen ,Sting ,Robin Williams

Stevie Wonder ,Cameron Diaz ,Amy Brenneman ,Calista Flockhart ,

Sheryl Crow ,Ray Romano ,Lucy Liu , Wyclef Jean ,Conan O'Brien ,Dave Mathews ,

Dixie Chicks ,Faith Hill ,Enrique Iglesias ,Alicia Keys , Limp Bizkit , John Rzeznik

 

 

* تولید کنندگان

 

تهیه کننده : Carlos Gallardo و Elizabeth Avellan

صدا و صدا گذاری : Ed Novick

 تهیه کننده 2 : Sue Jett

 تهیه کننده 3 : Tony Mark

هماهنگی : Jeff Dashnaw 

کارگردان هنری : Meno Hinjosa

دستیار اول کارگردان : Brian Bettwy

کارگردان و مجری اجرایی : Zalman King

ناظر : Daniel Leduc 


 

و یه خبر جالب تاسف بار...

 

 پدر بزرگ انریکه ... در سن 90 سالگی درگذشت...

وی... در بیمارستانی " sun carlos" در نزدیکی خانه اش در مادرید بستری بود.

 پس از جدال سخت با بیماریش ، در 19 دسامبر 2005 درگذشت.

  و پدر انریکه بعد 2 سال دوری از پدرش در 16 دسامبر به ملاقت پدرش رفت .!

  پدر بزرگ انریکه ، 5 سال"2000" پیش با خانمی به نام " رنا کیت "42 ساله که یک آمریکایی بود ،

در فلوریدا ازدواج کرد.

جالب اینجاست که ، درست پنج روز قبل از مرگ پدربزرگ انریکه ، فرزند دوم وی که او از خانوم

"رنا کیت " داشته ، فوت شده بود.

  و در سال 2004 ، پدر انریکه که الان 62 سالش هست ، به بیمارستان فراخوانده شده بود ،

تا از روی مدل وی فرزند جدید رو ایجاد کنند.!

انریکه و پدرش با وجود اینکه نسبت بهم دیگه دارای کینه هستند و رابطشون باهم خوب نیست..

اما هردوشون برای مراسم ترحیم ، به اسپانیا رفتند .

.


 

Photo nuda

 

 در اینجا هم براتون چند از عکس انریکه به طور نیمتنه عریان میزارم.

 

 


 

 

Enrique with girlfriend's

 

اینم عکسی از انریکه به همراه دوست دخترش ، که البته برای خیلی وقت پیش از آشنایی با آننا هست.

در کنار استخر میبینید که با امضای خود انریکه هست.

 

 

 


 

Enrique AND Anna

اینم چند عکس جدید از انریکه و آننا که در کنار استخر ؛ در "پاپارازی" گرفته شده.!

 

 


Video clip , LAX airport ,paparazzitv

 

 اینم یک ویدیو کلیپ ؛ از انریکه و آننا در فرودگاه "LAX" در "پاپارازی" که به همراه هواداران در تاریخ 11 نوامبر 2005 هستند ..

 نکته: این ویریو قابل دانلود نمی باشد .. فقط می توانید در حالت اتصال آنرا مشاهده کنید.

 برای دیدن این ویدیو اینجا کلیک کنید.

 

 مدت : 00:05:13

 سایز : 270.60 MiB

 فرمت : mpeg, 720x480

 مکان : لس آنجلس

 تهیه شده : توسط تلویزیون "پاپارازی"

 


 

و در انتها از تمام دوستانی که با نظراتشون در مورد مطالب ، که باعث میشه من بیشتر تلاش خودم رو ادامه بدم ، تشکر فراوان می کنم.

همچنین ، پا اظهار تاسف فراوان ، به خاطر اینکه قرار بود مطالبی رو درباره خواهر های انریکه بزارم ، که البته این امکان ایجاد نشد.

اما من سعی خودم رو می کنم. متاسفانه در بیشتر سایت ها به زبان اسپانیایی نوشته شده که کار منو سخت میکنه.

لازم به ذکرهست ،

از کسانی که در ترجمه متون قادر هستند دعوت به همکاری می کنم.

و با نام ایشان در سایت مطالب نوشته میشود.

در صورت تمایل ، اشخاص می توانند به این ID " sadeyes600" پی ام بدند و یا در بخش نظرات آمادگی خودشون رو اعلام کنند.

و این نوید رو میدم ، که بزودی بخش "Joined site" فعالیت خودش رو شروع می کنه ، و هوادارانی که در این سایت عضو شوند

ازامکانات بخصوصی بهره خواهند برد.

 

با تشکر و امید اینکه ایندفعه با آلبوم انریکه به روز کنم.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدشوا 1384/10/04 ساعت 01:38 ب.ظ http://shevchenko.mihanblog.com

سلام امین جون
بابابزرگش نود سالش بود؟
خب پس زیاد هم عجیب نیست.
عکسها هم خوب بود.
هرچند از آننا خوشم نمیاد(باعرض پوزش)

!!

kamiyar 1384/10/04 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

salam amin jon khili mamnon ke be man sare zadi khili jaleb bode omid varam movafaghe bashi...

خواهش... بزودی بهت لینک میدم...عزیز.

سلام....منم آپ کردم....آقا این عکس کنار استخر دوست دختر انریکه نسیتش یعنی هیچ نسبتی باهاش نداره

در همئن سایتی که عکس رو گرفتم .. نوشته بود!!

نیلوفر 1384/10/04 ساعت 05:18 ب.ظ http://manana521.blogfa.com

!!! شما نمیومدی سنگینتر بود!! البته ببخشید..

kamiyar 1384/10/05 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

mage shoma namikhastin webeloge mano bezarin

علی 1384/10/09 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام و وب توپی داری بهت تبریک میگم.... من یکی از طرافدارای پرو پا قرص انریکو هستم ....
فکر میکنم اگه یه کم تبلیغات کنی وبت پر طرفدار تر می شه
خسته نباشی
فقط انریکو
بای

kamiyar 1384/10/11 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

salam montazeret hastam...

من 1384/10/11 ساعت 05:13 ب.ظ

ایییییییش!
بی ادب!

مسافر 1384/10/12 ساعت 12:51 ق.ظ http://mosafereaseman.mihanblog.com

ای خفن
ای سکسی
ای خلاف
باتونببودم بااون بودم
باانریکه نبودم
بااون بودم
باآننا نبودم
با یکی دیگه بودم

الناز 1384/10/25 ساعت 04:52 ق.ظ http://enrique jiiiiiiiiigar

انریکه کجا ا آننا کجا
انریکه به این خوشکلی
آننا به این..................
به هر حال من آننارو تحمل می کنم ولی آخه.........
در ضمن ممنونم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد