انریکه ایگلسیاس ؛پرشیان؛

خبر

خبر    New's

در تاپیک ها گذشته به این موضوع اشاره شده بود ، اما باز هم در یکی از سایت در مورد پافشاری و اصرار انریکه مطلبی نوشته بود!

موضوع کوچک بودن آلت انریکه ، فشار زیادی رو به اون وارد کرده !

این شایعه خیلی به ضرر انریکه تموم شده.

Hero  که در ماه گذشته یعنی 5 نوامبر 2005 ، در راس فیلم های تهیه شده از انریکه قرار داشت ، و باعث خوشحالی اون شده بود..

 اما حالا از در دسترس نبودن یکcondo... کوچک احساس نارا حتی و افسوس می کنه !

ولی به هر حال انریکه این سوئتفاهم رو متذکر شد.

دلیل این داستان هم به خاطر ارتباط انریکه با تنیس باز معروف جهان یعنی آننا کورنیکوا می باشد.

انریکه در این مورد گفته : " این درست نیست ، این برای من و همینطور دوست دخترم خیلی مضر و دردناکه."

 


 

 

به خاطر اینکه بعضی از کلمات فیلتر میشند ، ادامه اون کلمات رو با نقطه پر می کنم..

یکی از دوستان خواستار این شدند که در مورد خواهرهای انریکه بنویسم ، در صورت امکان این مطلب رو در آپ بعدی می نویسم.

 


 

 

خرید ادکلن     Buy smell's

یکی دیگر ازهواداران هم در مورد اینکه آیا ادکلن انریکه در بازار ایران وجود داره از من سوال کردند !" البته به نظر من بعید میدونم که ادکلنش به این زودی وارد

بازار ایران بشه ! اما من از مراکز معتبر می پرسم و چون خودم تا حالا دنبال این مورد نرفتم اطلاع دقیقی ندارم"

ولی اینجا برای دوستانی که دارای کارت بین المللی هستند لینک هایی رو گذاشتم که البته این لینک ها به سایت "تامی هالفیگر" متصل هستند

و می توانند به طور اینترنتی خریداری کنند.

  $42.00
  $39.50
  $42.00

 


 

عکس   Photo

در این قسمت هم عکس هایی از انریکه گذاشتم که قدیمی هستند  ولی جالبند" عکس هایی از برادر انریکه "جولیو" ، انریکه و ریکی مارتین ،

انریکه و جنیفر لاو ، انریکه و مکدونالد ، انریکه در حال بستنی خوردن در استخر ، انریکه در مکزیک همراه با سربازان و....

 

 


چند طراحی ساده از چهره انریکه ، همراه با پاستل و خطوط اسکراچ بورد..

 


تامی هالفیگر طراح ادکلن انریکه در حالی که اسپری آن را به طرف انریکه می پاشد...

 

 


ویدئو  Video

انریکه4 آپریل 2004 در  مسکو...!

نکته: در صورتی که با کلیک کردن نتوانستید کلیپ را دانلود کنید ، کلیک راست سپس save as target را کلیک کنید.

                      دانلود کنید


 یه فلش جالب رو بهتون معرفی میکنم تا حتما ببینید ! واقعا خنده دار و جالبه  ... میشه گفت شعر I will Survive  انریکه رو مسخره کرده!!!

برای دیدن اینجا کلیک کنید.


 

در اینجا هم لازم میبینم از تمام دوستانی که لطف کردند و نظرات خودشون رو در مورد قالب و مطالب به من گفتند تشکر کنم

دلیل انتخاب این قالب هم به خاطر ، ساده بودن و همچنین رنگهای به کار رفته در اون هست ، چون با توجه به رنگ پس زمینه خواندن مطالب هم راحت تر صورت می گیره

و چشم رو خسته نمی کنه.

امیدوارم آپلود ایندفعه رضایت شما رو جلب کرده باشه.

 

با تشکر

 

نظرات 12 + ارسال نظر
نیلوفر 1384/09/16 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.manana521.blogfa.com

سلام امین جون بابا خیلی توپ هس
اینمه اطلاعات از کجا میاری
همشو خوندم
دمت گرم
ممنون که بهم سر زدی
خیلی دوست دارم
بازم از انریکه بنویس
من منتظرم

هی.......سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام منو یادت میاد؟؟؟
سمیر هستم .. از لیان شامپو... ملقب به پشمک...
من آااااااااااااااااپم بیا ببین منو.. بدو .. میدونی چند ساله پیشم نیومدی؟؟؟ احساس نمیکنی دلم میگیره از نبودنت؟؟زود ها منتظرم..
من بعد از ۲ ماه امدم ...
خوش آمدم... هووووووووووورااااا.. لی لی لی لی سوت .. دست های نا هماهنگ .. عربده.. هوار هوار... من اومدم.. تولدم مبارک... یه داستان مسخره هم نوشتم.. بدو بیا... دلم واست یه ذره شده .. الهی من فدات...

kamiyar 1384/09/16 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

salam amin jan mamnonam azate.khili jaleb bode

mamnonnam azate ke be ma sare zadi age komaki khasti

age mitoni webe mano bezare to webet mamnon misham

فر یده 1384/09/16 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام. مثله همیشه اطلاعات وبلاگ جالب و آدپدیت بود (خسته نباشید امین آقا!). من قالب جدید رو ندیده بودم اونم خیلی قشتگ تر و آرامش بخش تر شده.... بازم ادامه بده!

ایمان 1384/09/17 ساعت 01:37 ق.ظ http://its hide

سلام امین ...درخواست همکاری با شما

سامان 1384/09/17 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام !! هاله شما خوبه؟؟ ببخشید شما اسمتون امین است یا محسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌‌‌‌‌‌‌‌ مرسی از مطالبی که نوشتی.. اگه میشه کنسرتهای جدید انریکه رو بذارید واسه دانلود..

نینا 1384/09/18 ساعت 01:42 ب.ظ http://nina3.blogfa.com

سلام
بازم کارت عالی بود.
خوشحالم خوشت اومد.وبلاگم کجاهاش نمی یاد؟
راستی انریکو ازدواج کرده؟
سر بزن.

نینا 1384/09/18 ساعت 01:57 ب.ظ http://nina3.blogfa.com

راستی برات عکس لورا هم گذاشتم. فقط به خاطر تو

سلام...بالاخره تونستم بیام....عکسهای خوبی بود....من هم آپم

کامیار 1384/09/29 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

salam...mage nagofti webloge mano to site khodet bezari man montazer hastam

kamiyar 1384/09/29 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.enriquefans.blogfa.com

babin hatman bezare ta manam betonam bezaram montazere javabet hastam mamnon misham

سلام
بیوی انریکه رو گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد