انریکه پرشیان

سلام ،

این بار با چند خبر اومدم ..

اولین خبر که فکر کنم باعث تعجب خیلی ها از جمله خودم شده ، انریکه به خاطر کوچک بودن آلت تناسلیش متاسفه ! " ادامه خبر "اگر با مشکل فیلتر مواجه هستید برای دیدن خبر اینجا کلیک کنید

دوم این که انریکه همونطور که قبلا هم گفته بود در مراسمی برای خیریه به المپیک شر کت کرده " ادامه خبر "

سوم هم اینکه ، به احتمال خیلی زیاد آلبوم انریکه در اواخر امسال و در اوایل سال نو به بازار میاد !

 

دو خبر تصویری از آننا و انریکه هم دارم که میتونید در همینجا ببینید.

انریکه ثابت کرده که به تنقلات هم علاقه داره .!

انریکه همانند بسیاری از طرفداران بسکتبال به دیدن یکی از این مسابقات رفت ، البته با یکی از بهترین طرفداران دوست دخترش ، آننا کورنیکوا !

تا بتونه با کمک اون این پشمک رو تموم کنه.!!

آننا که در این سال های اخیر همراه انریکه در بسیاری از کنسرت هاش حضور داشته از جمله : میامی ، فلوریدا و هند .

اونا در بیشتر اوقات همدرگر رو نگاه می کنند و میبوسند.

 

در این اینجا هم آخرین عکس های انریکه با آننا طی مراسمی رو میبینید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مسافر 1384/08/26 ساعت 08:13 ب.ظ http://mosafereaseman.mihanblog.com

سلام...
اول اینکه خبرهای جالبی بود.
آدرس خبر اولت هم بسته است.

من 1384/08/26 ساعت 08:30 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

بی ادب این که فیلتر بود!

سلام...منم نمی دونم با این کارتت چی کار کنی...من آپ دیت کردم...یک سر بیا...=== عکس از برنامه مارادونا === کفشی که انریکه تازه خریده===و...

من 1384/08/27 ساعت 09:18 ب.ظ

این پشمکه منو مرده!

سلام...امین جان من آپ کردم ... منتظرتم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد